Gelle freres Logo gelle-freres.fr

GELLÉ FRÈRES

 



 

Gelle Freres

Jméno Gellé Frères bude navždy součástí historie krásy.

Cesta není ničím, pokud není překvapením, že její začátek sahá k Marii Antoinetě a pokračuje až do dnešního dne na Avenue de l´Opéra, pouhých pár kroků od místa kde GELLE FRERES, o století dříve, otevřela svůj první legendární butik.


Gellé Frères

Gelle Freres koláž

 

  Parfumér královny 2.0!

Královny se možná změnily, navždy však zůstávají slavnými.
Po éře Versailles a oper, přichází Královny sociálních médií. Tituly a časy šperků jsou pryč, přichází jehlové podpatky a kožené bundy.
Krinolína a hermelín jsou "OUT", džíny a baleríny jsou "IN". Naše moderní královny často létají do Paříže, New Yorku a Šanghaje. Zbožňují Instagram, jsou hvězdami Snapchatu... pro novou generaci Královen je jejich palácem celý svět.
Božská Shiva v práci, přítelkyně a diva doma, žije tisíce životů díky tisícům aplikací a zná tisíce příběhů.
Svůj osud má ve svých rukách, to víme jistě.

 

 

 


1774

Vše začíná u Jeana-Luise Fargeona, oficiálního parfuméra u dvora ve Versailles a Marie Antoinetty, pro kterou se mu daří vytvořit a do lahvičky uložit vůni palácové zahrady.

 

 

 

1826

Jean-Baptiste a Augustin Gellé se v rámci dědictví stávají majiteli Master Perfumer Furgeon a s tím i formulí pro výrobu parfémů a otevírají první parfumerii v Paříži. Zdá se, že to je první ingredience k jejich úspěšnému příběhu!

 

1860

Gellé Frères přichází se svým dílem "Pojednání o kosmetice". Pro jaký účel? Chce sdílet tajemství královny o kráse a zpřístupnit je všem ženám.

Přichází "revoluce" krásy...

 

1900

Gellé Frères žádá Královny jevišť, jako Mistinguett nebo La Belle Otéro, aby se staly ambasadory značky, která patří k nejdůležitějším v kosmetickém průmyslu.


 

1980

Gellé Frères uvádí první řadu čistě přírodní pleťové péče společně s na míru šitými květinovými rituály, prostřednictvím intimního institutu na bulváru Hausmann v centru Paříže.

 

2017

Gellé Frères uskutečňuje velkolepý návrat na výsluní v oblasti krásy a otevírá "ultra připojený" butik pro současné, moderní Královny na bulváru l´Opéra.

 

 


Květinové znalosti

U Gellé Frères začínají názvy květin vždy velkými písmeny - stejně jako řada jmen protknutá delikátností příslibů -  a jsou vloženy do sofistikovaných parfémů, pracích prášků a nových mýdel, pomocí vzácných balzámů a esencí.

Zachycení srdce a duše květin
Jazyk květin je složitý. Každá květina má svoji barvu, tvar, texturu, chuť a vůni... Abychom lépe porozuměli dopadu na naše emoce, Gellé Frères vyvinula postup znalosti o květinách, která překlenuje cosi mezi vědou a poezií, vstupuje tak do role jakéhosi překladatele.
Umění složit kytici
Módní domy jsou poskládány stejně jako kytice květin. Dominantní květina představuje hlavní pocit. Druhá květina slouží k posílení dominance první. Třetí pak plní úlohu ochránců a otevírají cestu směrem k srdci kytice.
Kult inovací
Na počátku padesátých let 19. století obdržela společnost Gellé Frères ceny z pěti univerzálních výstav, díky inovativnímu procesu, který je známý jako hydro-destilace. Inovativní přístup si značka zachovala do dnešních dní, když její parfémy obsahují mikro-kapsle, které zajišťují co nejvěrnější reprodukci vůní s prodlouženým účinkem.

 

 


BrandManager

Tuhle značku zastupuje Michaela Vítek Měsíčková

E-mail:   michaela.vitekmesickova@aprodelta.cz

Telefon: +420 724 578 956

Další zastoupení manažera