www.karl.com  
 

 

 

Karl Lagerfeld se řadí mezi nejuznávanější módní návrháře vůbec. Někým obdivovaná, pro jiné kontroverzní osobnost světa módy. Oficiálně se narodil v německém Hamburku 10. září 1933. Vogue o něm napsal: "Je jedinečným interpretem nálady okamžiku".

"Můj život je jako science-fiction"

Otec, uznávaný obchodník, který díky technologii kondenzovaného mléka, kterou jako první úspěšně představil v Německu, shromáždil slušné jmění. Starší sestra Martha "poloviční" sestra Thea, společně s matkou, špičkovou houslistkou, vytvořili Karlovi zdravý domov. Domov, kde u večerního stolu nechyběla religiózní filozofie.

Nelehké začátky

Touha po módě, byla již v malém Karlovi, když si vystřihoval postavy z módních časopisů. V pouhých 14 letech dochází k závěru, že jeho kariéra musí začít mimo Německo. S požehnáním rodičů odjíždí do Paříže. Dva roky posílá skici a vzorky látek do různých soutěží, až jednoho dne vítězí v kategorii plášťů. Setkává se s dalším výhercem a budoucím kamarádem Saint Laurentem.

Velmi krátce poté nastupuje na plný úvazek k Pierre Balmainovi, zpočátku jako junior asistent a následně jako učeň. Tři vyčerpávající roky tvrdě pracuje, až obdrží nabídku od konkurence, na pozici kreativního ředitele.

Vstup mezi elitu

Je to dobrá práce, která mu zajistí možnost navrhovat kolekce pro Chloe, Fendi a další. Je přijat do světa módního průmyslu, díky jeho novátorství a smyslu pro okamžik. Nápady pro své modely však rád hledal i na bleších trzích.

Jeho síla je ve výkonnosti a efektivitě. Je mužem, který publikuje mnoho knih, fotograf, jehož editoriály jsou součástí mnoha časopisů a mimo tento koncert dovedností je návrhářem pro Karl Lagerfeld, Tommy Hilfiger, Chanel a Fendi a další.

Život jde dál

V osmdesátých letech minulého století se stává hlavní hvězdou světa módy. Tisk ho přímo zbožňuje pro jeho měnící se vkus a společenský život. Často je vídán s jinými stars tehdejší doby, mezi které patří i Andy Warhol, hlavní postava pop artu a Karlův velmi dobrý přítel.
Jeho reputace je jedinečná. Dokáže navrhovat pro jiné značky zcela odlišnou módu a to umí jen málokterý návrhář. Na počátku roku 1980 se mu podaří skutečně husarský kousek. Svou kolekcí navrátí Chanel, v té době téměř mrtvou značku, na výsluní.

V roce 1984 rozjíždí vlastní firmu, která má ve své vizi "intelektuální smyslnost". V průběhu let se značka profiluje jako vysoce kvalitní krejčovství s ručně šitými kousky v jasných barvách. V roce 2005 ji prodává firmě Tommy Hilfiger.

Poslední roky svoji tvůrčí činnost uplatňuje na poli filmu, fotografie. V roce 2011 navrhuje brýle pro švédskou firmu Orrefors. Jeho diář je stále nabitý. Téhož roku stihne ještě navrhnout i kolekci pro Macy.

"Co se mi líbí nejvíc? Dělat to, co jsem ještě nedělal." Karl Lagerfeld

 

Vůně od Karla Lagerfelda dělají život krásnějším

Karl nyní přišel s duem nových vůní - Eau de Parfum Karl Lagerfeld pro ženy a Eau de Toilette Karl Lagerfeld pro muže. Karl, který podle svých slov miluje vůně pro muže i pro ženy, parfémy vytvářel i v minulosti.

Jak říká, „parfém je jako móda pro váš nos.” Obě nové vůně plně naplňují ducha Karla Lagerfelda a jsou esencí jeho moderního ducha a jeho představ o světě módy a designu. Karlovi se podařilo vytvořit styl, který je přístupný všem.

“Dnes není móda jen o oblečení. Je to celek. Nejsou jen doplňky nebo brýle, ale také vůně. Pro značku je důležité mít vlastní řadu parfémů, která ji ztělesňuje. Vůně je stejně důležitá část módy jako oblečení.”

Vůně i tvar flakónů ztělesňují vše, proč je Karl milován: použil na ně vysoce kvalitní a surové materiály a elegantní vzhled přitažlivý pro obě pohlaví. Využil moderní estetiku leštěného kovu a samozřejmě nezapomněl ani na typický akord černé a bílé barvy. Podařilo se mu naplnit myšlenky modernosti i sofistikované klasiky, které si do své tvorby promítl.

 

 V tomto duchu vytvořili mistři parfémáři Christine Nagel a Serge Majoullier elegantní květinovou kompozici Eau de Parfum Karl Lagerfeld pro ženy. Vůně si hraje s kontrasty: svěží limetka se pojí se sametovou broskví, aby se úvod se rozvinul do srdce z kytice růží, magnolie a frangipani. Vůně je zrcadlem módního stylu Karla Lagerfelda, který obklopuje smyslnost pižma, silných černých dřev a ambry. Eau de Toilette Karl Lagerfeld vytvořil parfemář Jean-Christophe Hérault v duchu tradiční „lesní“ řady fougére aromatique.

Nadčasová vůně v sobě ukrývá levanduli, tóny mandarinky vylepšené o svěžest rozkrojeného jablka a lístky fialky. Svůdnou a smyslnou vůni uzavírají dřevitě kořeněné tóny santalového dřeva a ambry.

PARFUMES LES MATIĖRES

Po velice úspěšném uvedení dua vůní v roce 2014 módní dům Karl Lagerfeld píše novou kapitolu příběhu svých parfémů, kdy know-how francouzských parfemářů je ještě silnější než kdy dříve. Móda zde přeměňuje avantgardní vizi do vzácných ingrediencí parfemářství a reinterpretuje své emblematické znaky. Díky tomu Karl Lagerfeld vytváří specifický olfaktorický šatník, ve kterém se parfém stává materiálem a zdokonaluje tak osobitý styl svého nositele.

Cílem je vyrovnat nedostatečné povědomí o značce v některých zemích, nalézt nový příběh a navázat na nový půvab značky.

První duo z nové kolekce Parfums Matières přináší dvě klíčové ingredience, dva velkolepé poznatky ze světa vůní: broskvový květ vyvolávající jemný nádech sametu a vetiverové dřevo, jehož drsnost připomíná materiál tvrdé kůže. Tyto výjimečné a inspirativní materiály jsou zpracovány a oděny do stylu kolekcí KARLA LAGERFELDA a jsou klíčovým prvkem tohoto olfaktorického šatníku. 

For her, Fleur de pêcher

V srdci této vůně parfemář vetknul prachovou vzdušnost hedvábného závoje broskvové barvy s lehkostí a svobodou uprostřed vířícího nekonečna. Květ broskve přirozeně charakterizuje vůni. Květ broskve se ve vonné směsi přirozeně spojí s hedvábně jemným jasmínovým čajem. Vůni doplní jemné nóty hrušky Nachi a jemný nádech Yuzu. Potom, jako by chtěl uklidnit emoce, se vůně bavlněného pižma a světlého dřeva spojí v jeden tón.



For him, Bois de Vétiver

Eau de Toilette je ódou na Vetiver a jeho kontrasty. Oba silné a jemné, teplé a chladné, ztělesňují nejvyšší mužské složky. Červený pomeranč otevírá vůní, vyzařující její průzračnou, šumivou stránku, umocněnou bylinnou svěžestí drcených lístků máty. Vůně je dále oblečena dotekem pelargonie, doplněná jemným náznakem růže, která rezonuje v kontaktu s cedrem a nóty Ambroxu, přinášející texturu a hloubku, která umocňuje vůni Vetiveru. Dolní tóny vůně dokreslují intenzivní dřevité nóty pačuli a pižma, které vytváří výjimečnou vonnou směs.
 

 

Po úspěchu dvou prvních vůní – Fleur de Pêcher a Bois de Vétiver – druhé duo materiálů přináší dvě nové návykové ingredience: Ostružinový květ a Dřevo Yuzu. Dvě stylové vůně, které dokonale zahalí Vaši pokožku.

For her, Fleur de Mûrier

Červený rybíz dodává vůni jiskru a dynamiku, zatímco botanické akcenty malinového listí zvýrazňují onu oslnivou kvalitu. Poté se srdcem parfému line jemné květinové aroma, která se stává silně návykovým, aniž by vůně působila příliš sladce. Vše završuje kombinace santalového dřeva a pižma překrásně rezonujícího na pokožce.    

For Him, Bois de Yuzu

Tato fougere-citrusovo-dřevitá toaletní voda dokonaluje kombinuje kontrastní nóty kapradí, citrusů a dřevitých akcentů. Osciluje mezi dechberoucím svěžím otevřením vůně a spalujícím ohněm dřevitých nót.
Mrazivé otevření vůně ledovým zázvorem v kontrastu s hořkou mandarinkou.
Moderní, aromatické srdce odhaluje bohaté nóty šalvěje a dodává vůni maskulinní nádech. V kombinaci s dřevem Yuzu tak zvýrazňuje jiskřivý a šťavnatý aspekt ovoce.
Vůni dotváří teplé, dřevité nóty Papyrusu a mechu, které vůni dodávají sílu, hloubku a dokonale zdůrazňují její maskulinní stopu.

Po broskvi, dřevu Vetiver, ostružině a dřeve Yuzu přichází nové dvě ingredience: Orchidej & Cedr

For her, Fleur d’Orchidée

Exotický a svěží jasmín v hlavě parfému se dokonale mísí s jiskrnými nótami citrusů a svěžího Grapefruitu doprovázeného esencí Neroli a Růžového pepře. 
Ve středních nótách se ve vůni projevuje květinovo-ovocný kontrast Orchideje, Jasmínu Sambac a Meruňky.
To vše zahaluje smyslná esence Pačuli protkaná vůní Cedrového dřeva a Fazolky Tonky.

For him, Bois de Cedre

Nová interpretace nadčasového fougere s překvapivým slaným zakončením.
Svěží a štiplavý Grapefruit dokonale kontrastuje s jemnými Lístky fialek.
Moderní a aromatický střed vůně je obohacen o slaný akord mísící se s Geraniem a Šalvějí.
V základních nótách vůně odhaluje stopu Jantarového pižma, akord Ambry a Kašmírového dřeva. Esence Cedrové dřevo je poté opravdovou ódou na smyslnost a maskulinitu. 

 

 

 

Pro více informací klikněte na obrázek

Private Klub Women Private Klub Men Ocean View Women Ocean View Men

 

BrandManager

Tuhle značku zastupuje Eva Hušťavová

E-mail:   eva.hustavova@aprodelta.cz

Telefon: +420 727 861 630

Další zastoupení manažera