http://rochas.com

Móda a parfémy domu Rochas mají odvážný styl a řemeslnou tradici. Nejsou jen chic. Jsou frenchic.

Příběh dámské róby

Mladý Marcel Rochas se snažil pro svou nádhernou snoubenku najít šaty, které by jí byly opravdu hodny. Protože však měli jen omezené prostředky, jako nejlepší nápad se zdálo stát se oděvním návrhářem. V roce 1925 založil vlastní módní dům v Paříži, kde mohl svobodně vyjádřit svůj odvážný styl. Bylo mu tenkrát pouhých 23 let.

Vždy miloval umělce, kteří předběhli svou dobu. Jeho domácnost byla místem setkávání lidí jako Salvador DalíJean CocteauMan Ray nebo argentinská surrealistická malířka Leonor Fini. Jejich večírky byly těmi nejatraktivnějšími a nejvyhledávanějšími v Paříži.

Inspirace pro novou siluetu

Vášnivě miloval ženy. Oblékal je tak, jako ještě nikdo před ním. Jeho žena jej inspirovala k vytvoření zcela nové, extrémně ženské siluety, která je opravdu „frenchic“. Vosí pas stažený korzetem a dlouhé šaty se staly obdivovaným, nadčasovým stylem. Siluetu odhalovaly chantillské krajky.

 

V roce 1934 uvedl Rochas jedny ze svých nejznámějších šatů pod názvem „ptačí róba“. Na živůtku nesou bílou holubici. Ta se stala symbolem a od té doby se vzor ptáka, peří nebo křídel objevuje v kolekcích pravidelně.


 

 

Umění žít

Marcel Rochas žil svůj život naplno a s vášní. Nosil v sobě neohroženost mládí. Říkal: „Moje generace objevila současně slunce, rychlost a sporty, auta, letadla a fotoaparáty. To byly její bohové a zároveň tedy i moji.“

Motto: „Elegance, jednoduchost, mládí“

 

Smělá móda i parfémy každou sezónu překvapují, svádí a ohromují ženy. Módní kolekce zde tvořili i návrháři Peter O´BrienOlivier TheyskensMarco Zanini a od roku 2014 Alexandro Dell´Acqua. Značka Rochas je vždy nadčasová a stále současná.

ODVÁŽNÉ PARFÉMY

Jeho třetí žena a múza, Helene Rochas, se stala dokonalou, zcestovalou celebritou. Měla styl sofistikované Pařížanky. Ráda sváděla a udivovala okolí. V roce 1944 začal Marcel ve spolupráci s Albertem Gossetem vyrábět parfémy. To pro Helene v roce 1948 vytvořil vůni „Eau de Roche“. Zemřel v roce 1955 a jeho žena jako návrhářka a generální ředitelka ve svých 30 letech převzala podnik a proměnila jej v milionový parfémový business. Pokračovala v jeho práci až do roku 1971. V roce 1970 vůni přejmenovala na Eau de Rochas a uvedla ji celosvětově. Oděvní tvorba byla obnovena v roce 1989 s nástupem Petera O´Briena.

"Žena by měla působit křehce, i když taková není.“
Helene Rochas

 

V roce 2015 oslavila 90. výročí značky firma Interparfums přehlídkou 40 modelů. Převzala dům Rochas a naznačuje tak svůj vstup na módní scénu spolu s přáním probudit spící Šípkovou Růženku a obnovit bývalou slávu pařížského luxusního domu.

Frenchic vůni Mademoiselle Rochas představuje v médiích mladá a jiskřivá švýcarská herečka Noémie Schmidt.

Vůně MADEMOISELLE ROCHAS

Hravá vůně s pozitivní energií

Kdo je Mademoiselle Rochas? Hravá, mladá Pařížanka, aktivní, veselá a plná života. Typická Francouzka. Mademoiselle Rochas má svoji vlastní osobitost. Oplývá francouzskou elegancí, umí si prosadit své názory a žije přítomným okamžikem.

 

Zvědavá a troufalá, hravá i optimistická. Ráda poznává nová místa v Městě světel. Nakupování, objevování nových galerií, popíjení čerstvé kávy na prosluněné terase nebo romantická večeře s výhledem na celou Paříž…taková je dívka, která ztělesňuje slovo “fashion” bez toho, aniž by si to uvědomovala.

 

Když má chvíli volného času, prochází se v tanečních střevících po ulicích Rue Saint-Honoré, Saint Germain des Prés nebo podél kanálu Saint Martin. Navečer se přezouvá do lodiček, rty zvýrazní rudou rtěnkou, použije svůj obíbený parfém a vyráží na skleničku za svými přáteli. Ať je trendy nebo ne, v obklopení svých přátel je jí všechno jedno.

 

 

Parfémářka Anne Flipo, která vytvořila vůní Eau de Parfum Mademoiselle Rochas chtěla reflektovat onu hravost a netrpělivost dnešních mladých Pařížských žen. Inspirována výjimečnými materiály emblematické společnosti Maison Rochas, Anne Flipo tón po tónu vytvořila svůdnou vůni pro energickou a svobodnou ženu, zamilovanou do života a krásy.

 

Nejprve smysly probouzí šťavnatý a zářivý akord lesních plodů, který je připomínkou bezstarostného dětství. Kontrast mu vytváří břečťan, typický keř francouzských zahrad. Sladký i ovocný akord jablka v karamelu dodává úvodu absolutní návykovost. 

Srdce vůně tvoří exploze květin: růžové lístky z exkluzivních vlastních plání Rochas, úžasný egyptský jasmín a akorad fialek poletující v ovzduší. Esence elegance, romantiky a ženskosti.  Vyjádření magnetické přitažlivosti ve francouzském provedení.

Základ zvýrazňuje charakter a stabilitu něžné kompozice: skladá sa z krémového santalu, vláčného ambrového akordu a bílého pižma evokujícího sexy krajku, kterou pan Rochas tak zbožňoval. Vůně jako druhá kůže…

 Hlava: lesní plody, brečťan, jablko v karamelu

Srdce: ružové lístky, egyptský jasmín, akord fialek

Základ: santal, ambra, bílé pižmo        

Mademoiselle Rochas Eau de Toilette

O rok později se píše nová kapitola Mademoiselle Rochas. Tentokrát ještě více hravá a uličnická než kdy předtím. Naše krásná, mladá Pařížanka miluje svítání, které odhaluje její okouzlující a půvabnou tvář. Ruku v ruce se svou nejlepší přítelkyní kráčí nejkrásnějšími ulicemi Paříže… Svěží a spontánní, vyzařující pozitivní energii, která okouzluje muže i ženy. Vždy obklopena partou kamarádů zachycuje na bujarých večírcích ty nejlepší momenty, které poté sdílí na sociálních sítích. Všichni ji milují. Z těchto vzácných přátelství čerpá energii a neutuchající touhu žít.

Čtyři ženy, čtyři parfumérky (Shyamala Maisondieu, Nadège Le Garlantezec, Natalie Gracia-Cetto a Sonia Constant) se nechaly inspirovat vzdušnými, ikonickými šaty Rochas a daly tak vzniknout pižmové květinové toaletní vůni. Vůni, která oslavuje mládí a zábavu.

Vůně se otevírá ovocným, šťavnatým koktejlem plným růžových zrnek pepře, lístků fialek a černého rybízu.

Něžné a vzdušné srdce odhaluje buket bílých květů, svěží energický zimolez a sametové okvětní lístky růže mísící se se smyslným jasmínem sambac.

Ke zvýraznění přirozené smyslnosti se v základu vůně ukrývá cedrové dřevo, benzoin a bílé pižmo.   

       Hlava: zrnka pepře, lístky fialek, černý rybíz

       Srdce: bílé květy, zimolez, lístky růže

       Základ: cedrové dřevo, benzoin, bílé pižmo

 

Mademoiselle Rochas COUTURE Eau de Parfum

Po dvou úspěšných letech a rok po uvedení toaletní vody, odhaluje tato mladá žena svou vášeň pro módu a přichází s novou vůní. Jako pravá Pařížanka míchá základní složky vůně s jestě větší sofistikovaností jí vlastní. Inspirována nádhernými francouzskými módními prvky, vybírá šaty na velkou večerní událost, které by dokonale podtrhly její siluetu.

S šarmem a noblesou ukazuje, jak moc si zamilovala tuto atraktivní a rafinovanou vůni. Při objevování tohoto nového skvostu, Rochas vzdává poctu dílu pařížského módního domu, zejména jeho know-how a střihům, které vyzařují vzácnou eleganci. Ať už se jedná o klasické černé šaty, nebo o střihy s širokými rameny, vždy vyžívá půvabné prvky a detaily, které jsou symbolem ženskosti.

 

Intenzivní květinová infúze

Tato květinovo-dřevitá vůně je novým výtvorem parfumérky Juliette Karagueuzoglou.

Symbolizuje Paříž v noci - elegantní, zářivá a věčná. Více intenzivní a smyslná než předchozí verze Mademoiselle. Tato parfémová voda reflektuje onu elegantní postavu spontánní, výjimečné a okouzlující mladé ženy. Otevírá se kořenitými nóty růžového pepře, hrušky a bergamotu v kontrastu s jemným pomerančovým květem, konvalinkou a heliotropem. Opojné bílé květy s akcenty pižma, fazolky tonky a santalového dřeva se pomalu rozkládají na kůži s velkou intenzitou.

Hlava: lesní plody, brečťan, jablko v karamelu 

Srdce: ružové lístky, egyptský jasmín, akord fialek

Základ: santal, ambra, bílé pižmo

 

ROCHAS myslí také na muže!

Knír je jedním (ne-li jediným) z hlavních atributů mužnosti. Ať už hustý, skvěle upravený, imperiální, kartáček, štětec, Fu Manchu nebo třeba galský knír – knír byl povinnou výbavou každého muže v ozbrojených silách až do roku 1933.  

Poté následovalo období, kdy kníry ze scény zmizely. Toto období trvá několik let a poté se kníry vrací v plné síle, často doprovázeny moderní bradkou vedoucí k hornímu rtu.

K oslavě návratu knírů Rochas křísí a znovu uvádí jeden z jeho hlavních historických úspěchů – ROCHAS MOUSTACHE

Vůně MOUSTACHE, uvedená v roce 1949, byla vytvořena slavným parfumérem Edmondem Roudnitskem za dohledu Marcela Rochase, který v důsledku války cítil, že je čas nabídnout mužům vlastní unikátní vůni.

Téměř o 70 let později se společnost Interparfums tuto ikonickou vůni rozhodla obnovit a ohlásila její velkolepý comeback.

MOUSTACHE, EAU DE PARFUM doplňuje a oživuje klasickou linii Moustache a otevírá novou škálu olfaktorické palety vůní.

Mandarinka a zrnka růžového pepře podtrhují tuto ovocnou, kořenitou a fascinující linii…  drzá, lákavá a vzrušující. Nikdy jí nebudete mít dost.

Bulharská růže a Cedr hrají mužskými i ženskými kódy. Síla a intenzita této vůně ji činí neodolatelnou!

Pačuli přináší vůni kafrový akcent svých vlhkých kořenů, zdůrazněný Orientálním benzoinem a Vanilkou. Dřevité nóty poté celou kompozici dotváří.